משרדנו עובד בשיתוף פעולה בכל הקשור לשירותי סליקה פנסיונית עם חברת עופר אלדרוטי ניהול ייעוץ ואחזקות בע''מ- לפרטים לחץ כאן
החל מ- 1 בינואר 2019, בהתאם לתקנות קופות גמל אשר פורסמו על ידי משרד האוצר, חלה על כל המעסיקים במשק, חובת דיווח באמצעים דיגיטאליים ובפורמט אחיד, אודות התשלומים הפנסיונים המשולמים עבור עובדיו. הפתרון של "עופר אלדרוטי ניהול יעוץ ואחזקות בע"מ" מספקת מענה מלא לדרישות הרגולציה.
חברת "עופר אלדרוטי ניהול יעוץ ואחזקות בע"מ" משמשת כחברה מטפלת בסליקה פנסיונית ועונה לדרישות הרגולטור המופיעות בטיוטה בנושא הרשאת מעסיק לקבלת שירותים באמצעות גורם סולק.
חברת "עופר אלדרוטי ניהול יעוץ ואחזקות בע"מ" מעניקה פתרון עבור מעסיקים לטובת עמידה בדרישות הרגולציה בנושא ממשק מעסיקים.
חברת "עופר אלדרוטי ניהול יעוץ ואחזקות בע"מ", מספקת שירות כולל, המאפשר למעסיק לבצע תשלומים פנסיונים עבור עובדיו בלחיצת כפתור.
השירות הכולל :
- שיוך הכספים עבור העובדים לגוף מוסדי.
- העברת מידע היזון חוזר לעניין הפקדת הכספים.
- טיפול במשוב לבקרה בן גוף מוסדי לבין מעסיק לעניין הפקדת כספים.
תהליך הסליקה הינו אוטומטי ובסופו מועברים כספים ומידע לגופים המוסדיים השונים, חברות ביטוח, קרנות פנסיה, בתי השקעות. השירות המוצע למעסיק אינו תלוי במפיץ כגון בנק, סוכן, סוכנות הביטוח, סוכנות ההסדר עמו המעסיק עובד. השירות מאפשר העברת כספים ליעדים השונים גם במקרים בהם למעסיק יש מספר רב של מפיצים.
העברת הכספים מבוצעת ישירות מחשבון הבנק של המעסיק וכוללת חישוב ובקרה בהתאמה. שימוש בשירותי הבקרה של "עופר אלדרוטי ניהול יעוץ ואחזקות בע"מ" מפחית באופן משמעותי את הפירעונות השגויים, מונע העברת כספים לפיקדון - כספים במעבר - וכתוצאה מכך חוסך קבלת מכתבי פיגור וחיובי ריבית פיגורים.
השירותים המוצעים :
- התאמה/בדיקה מערכת שכר ובקרה טרום דיווח.
- הכנת מערכת השכר לדיווח אחיד והן ב"ניקוי השולחן" של בעיות הפירעון, אשר קיימות כיום.
תהליך התאמה/בדיקה הכולל בתוכו בדיקה מלאה של נתוני הניכויים שמבוצעים במערכת השכר אל מול נתוני המוצר כפי שהוא קיים בגוף המוסדי. ההשוואה מבוצעת עד לרמת סעיף מס בקופה לעובד, בקרה על נתוני אובדן כושר עבודה, חלוקת הפרשות, בקרה על מצבת עובדים תחת המעסיק ועוד.
במהלך ביצוע הבקרה מאותרים ומטופלים מקרים בהם אין התאמה מלאה בין הניכוי שמבוצע במערכת השכר של המעסיק ובין המוצר בגוף המוסדי.
כמו כן מבוצע טיפול מול הגוף המוסדי הרלוונטי בהתאם לאירועים נוספים כדוגמת כספים שלא שויכו (פיקדונות), פיגורים, קבלות בעלות שלא בוצעו ועוד
בסיום תהליך הטיוב מועבר המידע באופן מסודר לצורך עדכון מערכת השכר בנתונים כגון מספרי קופות, מבנה הפרשות, מספרי פוליסה, חלוקתו/או איחוד סמלי שכר בהתאם.
כמו כן תוגדר עבודה מול הגורם סוכן הביטוח / המשווק / היועץ הפנסיוני כהיערכות לעבודה.
שירותי סליקה,דיווח וקליטת משובים (תשלומים פנסיוניים):
דיווח התשלומים הפנסיוניים לכל סוגי המוצרים הפנסיוניים ביטוח, פנסיה, גמל והשתלמות בהתאם לממשק האחיד.
ביצוע תשלומים (העברות כספים) יבוצעו על ידי המעסיק ישירות מחשבון הבנק
לגופים המוסדיים השונים.
השירות כולל :
- דיווח על תשלומים ממוכנים ליצרנים.
- אחזור מידע אודות התשלומים שבוצעו דרך המערכת.
- החל מ-2019 קליטת היזון חוזר טכני (ראשוני) והיזון חוזר עסקי (מסכם) בהתאם לממשק האחיד.
- עדכון המעסיק בהודעות שגיאה שעלו במהלך הפירעון כולל הבהרות באירועים כדוגמת חסום להפקדות, לא בוצעה קבלת בעלות, מבנה הפרשות לא תואם ועוד.
- מוקד תמיכה טכני.
יתרונות הפתרון
- האתחול הראשוני מקיף כולל טיוב נתונים, "ניקוי שולחן" והטמעתו בתוכנת השכר.
- פתרון קצה לקצה של סליקה ובקרה במערכת ממוכנת אחת.
- תהליך פשוט המאפשר ביצוע סליקה ודיווח.
- אפשרות להמשך דיווח אלינו באותו מבנה של דיווח הקיים היום (אקסל ,PDF ) ואנו נדאג באמצעות המערכות שלנו לדווח לגופים המוסדיים בממשק מעסיקים לפי תקנות הדיווח האחיד.
- שמירת היסטוריה ללא מגבלת זמן של כל התשלומים אשר בוצעו במערכת תוך מתן אפשרות לאחזר מידע זה בכל רגע נתון.
שירות
|
עלות חודשית
|
|
התאמה/בדיקה מערכת השכר והקמת תשתיות לסליקה לכל
ח.פ. הכולל את הסעיפים הבאים :
|
ללא עלות
|
|
א. קבלת מידע מיצרנים, בדיקת אחוזי הפרשה ביצרנים שונים ביחס לניכויים בשכר.
|
|
ב.
הפקת מסמך עבודה להתאמת מערכת השכר,
בהתאם למצב הקיים.
|
|
ג.
ליווי והדרכת המשתמשים לביצוע התאמת והגדרת עבודה מול סוכני ביטוח, משווקים
ויועצים .
|
|
ה. ליווי התהליך
וביצוע העברות בנקאיות.
|
|
שירותי סליקה, דיווח וקליטת משובים (תשלומים
פנסיוניים)
|
11 ₪ לעובד מינימום 110
₪ בתוספת מע"מ.
התשלום
ישולם מדי חודש בכרטיס אשראי או בהוראת קבע.
|
|
|
שירותי תפעול, טיפול בתוצרי הבקרה ואחזור מידע.
|
|
שונות
- התשלום עבור השירות ישולם מדי חודש.
- המחירים המפורטים לעיל אינם כוללים מע"מ .
- שעות פעילות: בימים א' עד ה' בין השעות 9:00 עד 16:00 למעט ערבי חג וחג, אך כולל ימי חול המועד.
- פניות שירות יתקבלו בשעות הפעילות. החברה מתחייבת למענה עד 3 שעות מרגע קבלת הפניה, פניות שהתקבלו פחות מ-3 שעות לפני תום שעות הפעילות, המענה יבוצע לכל המאוחר בתחילת יום העבודה הבא.
- תוקף ההסכם: מרגע אישור ההזמנה על ידי הלקוח, ההסכם יהיה תקף במשך שנה. ההסכם יתחדש אוטומטית לתקופות רצופות של 12 חודשים, אלא אם כן התקבלה הודעה בכתב על סיום ההסכם מאחד הצדדים 60 יום לפני סיום התקופה.
- המחירים אינם כוללים עלויות הרשמה למ.ס.ב (מרכז סליקה בנקאי) וצדדים שלישיים.
|
|